Підсумки роботи
в І семестрі 2012-2013 навчального року
І. Контингент учнів.
На початок 2012-2013 навчального року в школі
навчалось 168 учнів. Протягом семестру вибуло 6 учнів. На кінець семестру в
школі навчалося 162 учнів: 58 учнів з багатодітних сімей, 28 – з
малозабезпечених, 118 – з неповних, 3 дітей-сиріт, 48 іногородніх дітей, що
становить 30 %.
ІІ. Якість знань учнів.
В порівнянні з 2011-2012 навчальним роком, за
результатами І семестру 2012-2013 навчального року прослідковується
стабільність загальношкільного середнього балу успішності учнів. Так, в
2011-2012 навчальному році середній бал учнів з усіх предметів складав 7,8
балів, у І семестрі 2012-2013 навчального року середній бал складає 7,7 балів.
На 2 учня зменшилось кількість учнів, що засвоїли матеріал на високому рівні,
так у 2011-2012 навчальному році таких учнів було 15, у поточному навчальному
році їх стало 13. За результатами І
семестру бали високого рівня отримали 13 учнів (8,7%), достатнього рівня – 46
учнів (30,7%), середнього рівня 91 учнів (60,7%). Навчальні програми з усіх
предметів навчального плану за І семестр виконані в повному обсязі.
На виконання наказів Міністерства
освіти і науки, молоді та спорту України від 14.08.2012 № 916 «Про проведення
Всеукраїнських учнівських олімпіад і турнірів у 2012-2013 н.р.», управління
освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації від 21.08.2012 №
598-ОД «Про проведення І-П етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад у
2012-2013 н.р.», відділу освіти Путивльської райдержадміністрації від
06.09.2012 року «Про проведення І-ІІ етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад
у Путивльському районі у 2012-2013 н.р.», відповідно до Положення про
Всеукраїнські учнівські олімпіади, турніри, конкурси з навчальних предметів,
конкурси – захисти науково-дослідницьких робіт, олімпіади зі спеціальних
дисциплін та конкурси фахової майстерності, затвердженого наказом Міністерства
освіти і науки, молоді та спорту України від 22 вересня 2011 року № 1099,
зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17 листопада 2011 року за №
1318/20056, з метою пошуку, підтримки, розвитку творчого потенціалу обдарованої
молоді учні
школи прийняли участь у І та ІІ етапі предметних олімпіад.
Результати ІІ етапу олімпіад:
Трудове навчання:
9 клас Кошелєв Анатолій – 7 місце
(вчитель Тітов Р.С.);
8 клас Нестерова Дарина – 8 місце
(вчитель Денисенко О.Ю.);
Англійська мова:
9 клас Кошелєв Анатолій – 11 місце
(вчитель Колтунова К.В.);
8 клас Лукашов Єгор – 6 місце
(вчитель Колтунова К.В.);
8 клас Нестерова Дарина – 7 місце (вчитель
Колтунова К.В.);
Правознавство:
9 клас Ковальова Марія – 9 місце
(вчитель Кооптіна І.А.);
Історія:
8 клас Коханов Сергій – 7 місце
(вчитель Кооптіна І.А.);
Географія:
8 клас Лукашов Єгор – 3 місце
(вчитель Голодова Л.М.);
9 клас Кошелєв Анатолій – 5 місце (ІІ
результат) (вчитель Голодова Л.М.);
Українська мова:
7 клас Швецов Кирило – 11 місце
(вчитель Цирулік О.М.);
Біологія:
8 клас Лукашов Єгор – 5 місце
(вчитель Яцина А.В.);
9 клас Кошелєв Анатолій – 6 місце
(вчитель Яцина А.В.);
Математика:
8 клас Лукашов Єгор – 4 місце
(вчитель Карпець С.О.);
7 клас Швецов Кирило – 10 місце
(вчитель Карпець С.О.);
Взагалі учні не прийняли участь у ІІ
етапі предметних олімпіад з фізики (вчитель Дідусенко Н.М.) та хімії (вчитель
Мандрикіна Т.В.).
Протягом семестру команда
учнів школи прийняла участь у районному
етапі ІІІ обласного конкурсу юних майстрів художнього слова. ІІ місце в цьому
конкурсі у старшій віковій групі посів учень 8 класу школи Лукашов Єгор у
номінації «Індивідуальне виконання» (вчитель Денисенко О.Ю.).
Триває ХІ обласна спартакіада учнів інтернатних
закладів області: За попередніми результатами учні нашої школи займають І
загальнокомандне місце (вчитель Однолєтков О.В.), зайнявши І місця у трьох із
п’яти проведених змагань (шашки, настільний теніс, дартс).
ІІІ. Операція „УРОК”
Протягом І семестру адміністрацією
школи, разом з учнівським комітетом контролювалось питання відвідування учнями
уроків. Протягом семестру було проведено 9 рейдів операції «Урок». Грубих
порушень з боку вихованців закладу виявлено не було.
ІV. В кінці семестру проводились
адміністративні контрольні роботи в початкових класах з математики, української
мови.
Контрольну роботу з математики у 2
класі виконували 16 учнів (94 %) (вчитель Трет’як Л.П.). На високому рівні
роботу виконали 4 учні (25 %), на достатньому рівні – 5 учнів (31,3%), на
середньому рівні – 8 учнів (43,8%). Загальний середній бал при виконанні
контрольної роботи складає 7,3 б. Найбільше помилок учні допустили під час
написання математичного диктанту – 10 учнів (62,5%), при додаванні двоцифрових
чисел без переходу через десяток – 10 учнів (62,5%), при відніманні двоцифрових
чисел без переходу через десяток – 11 учнів (68,8%), при розв’язанні задачі – 5
учнів (31,3%).
Контрольну роботу з української мови
(диктант) у 2 класі виконували 16 учнів (94 %) (вчитель Трет’як Л.П.). На
високому рівні роботу виконали 6 учнів (37,5 %), на достатньому рівні – 2 учні
(12,5%), на середньому рівні – 8 учнів (50%). Загальний середній бал при
виконанні контрольної роботи складає 7,6 б.
Контрольну роботу з української мови
(диктант) у 3 класі виконували 17 учнів (100%) (вчитель Желіховська А.В.). На
високому рівні роботу виконали 3 учнів (17,7 %), на достатньому рівні – 8 учнів
(47%), на середньому рівні – 6 учнів (35,3%). Загальний середній бал при
виконанні контрольної роботи складає 7,2 б.
Контрольну роботу з математики у 3
класі виконували 17 учнів (100%) (вчитель Желіховська А.В.). На високому рівні
роботу виконали 3 учнів (17,7 %), на достатньому рівні – 6 учнів (35,3%), на
середньому рівні – 8 учнів (47%). Загальний середній бал при виконанні
контрольної роботи складає 6,8 б. Найбільше помилок учні припустилися під час
обчислення виразів – 14 учнів (82,3%), порівнянні іменованих чисел – 11 учнів
(64,7%); при розв’язанні задачі – 12 учнів (70,6%), при знаходженні периметра
прямокутника – 8 учнів (47%).
Річною підсумковою роботою з української мови у 4 класі була комбінована
письмова робота, якою передбачалось перевірка мовленнєвих умінь учнів (зокрема:
будувати речення, зв’язні тексти, висловлювати міркування, власну думку за
допомогою різних мовних засобів), а також практичне застосування мовних знань з
фонетики, лексики, граматики, орфографії відповідно до державних вимог щодо
рівня навчальних досягнень учнів. Контрольну роботу виконували 12 учнів
четвертого класу (92,3%). На високому рівні роботу не виконав жодний учень, на
достатньому рівні – 4 учні (33 %), на середньому рівні - 8 учні (67 %).
Загальний середній бал при виконанні роботи склав 5,7 б. При виконанні контрольної
роботи найбільше були допущені помилки у записі слів у алфавітному порядку – 3
учні (25%), підборі слова за смисловою ознакою - 6 учні (50%), складанні
спонукальних речень - 6 учнів (50%), написанні коми між однорідними членами
речення - 3 учні (25%).
Отримані результати свідчать про те, що учні 4 класу не в повній мірі ознайомлені із основними
складовими мовної системи, у них не повністю сформовані комунікативні,
орфографічні та пунктуаційні навички, діти не в повній мірі вміють
користуватися правилами правопису, не всі мають необхідний активний словниковий
запас тощо.
Підсумкова контрольна робота з математики у 4 класі складалась з завдання
на запис числа за розрядними одиницями, задачі на складання рівняння, задачі на
знаходження швидкості, дій з іменованими числами, задачі на знаходження
периметра прямокутника за відомою площею і довжиною. Контрольну роботу
виконували 12 учнів (92,3%). На високому рівні роботу не написав жодний учень,
на достатньому рівні роботу виконали 8 учнів (67%) на середньому рівні – 4 учні
(33 %). Загальний середній бал складає 7,3 б. При виконанні контрольної роботи
найбільше помилок учні допустили при
розв’язанні задачі – 5 учнів (52%), 7 учнів взагалі не приступили до
розв’язання задачі (58%), при додаванні і відніманні іменованих чисел – 8 учнів
(66%), завдання геометричного характеру взагалі не почали розв’язувати 6 учнів
(50%).