Ќа стартову Ќа попередню ƒал≥ ѕќЋќ∆≈ЌЌя

ѕќЋќ∆≈ЌЌя

про навчально-досл≥дну земельну д≥л¤нку

 омунального закладу —умськоњ обласноњ ради Ц

ѕутивльськоњ загальноосв≥тньоњ школи-≥нтернату ≤-≤≤ ступен≥в

 

≤. ќсновн≥ положенн¤.

1. Ќавчально-досл≥дна земельна д≥л¤нка  омунального закладу —умськоњ обласноњ ради - ѕутивльськоњ загальноосв≥тньоњ школи-≥нтернату ≤-≤≤ ступен≥в Ї базою проведенн¤ навчальних та практичних зан¤ть, передбачених програмами з природознавства, б≥олог≥њ, трудового навчанн¤, гурткових зан¤ть засвоЇнн¤ знань, формуванн¤ вм≥нь та навичок, орган≥зац≥њ позакласноњ, досл≥дницькоњ роботи, природоохоронноњ роботи, продуктивноњ прац≥ учн≥в, спри¤Ї вихованню св≥домого ставленн¤ до прац≥, розвиток навичок самообслуговуванн¤.

2. Ќавчально-досл≥дна земельна д≥л¤нка ≥снуЇ при школ≥ в≥дпов≥дно до ѕоложенн¤ про навчально-досл≥дну земельну д≥л¤нку загальноосв≥тн≥х шк≥л та позашк≥льних навчально-виховних заклад≥в, затвердженого наказом ћ≥н≥стерства осв≥ти ”крањни в≥д 01.11.1995 р, є307, закону ”крањни Дѕро осв≥туФ, «акону ”крањни Дѕро загальну середню осв≥туФ, ѕоложенн¤ про загальноосв≥тню школу-≥нтернат та загальноосв≥тню санаторну школу-≥нтернат, затвердженого наказом м≥н≥стерства осв≥ти ≥ науки ”крањни в≥д 12.06.2003N 363, та даного положенн¤.

≤≤. ‘ункц≥онуванн¤ навчально-досл≥дноњ земельноњ д≥л¤нки.

3. Ќавчально-досл≥дна земельна д≥л¤нка включаЇ в себе 8,3 га. на зам≥ськ≥й територ≥њ, 0,317 га Ц на територ≥њ школи.

4. Ќа навчально-досл≥дн≥й земельн≥й д≥л¤нц≥ розм≥щуютьс¤ в≥дд≥лки: польових, овочевих, плодово¤г≥дних культур Ц 8,3 га; селекц≥йно-генетичний в≥дд≥лок Ц теплиц¤: закритий грунт Ц 100 кв.м., в≥дкритий грунт - 596 кв.м., кв≥тково-декоративний в≥дд≥лок - 2574 кв.м.

5. ” в≥дд≥лках польових та овочевих культур, в систем≥ с≥возм≥н вирощуютьс¤ основн≥ с≥льськогосподарськ≥ культури нашоњ зони (картопл¤, капуста, цибул¤, бур¤к, пом≥дори, ог≥рки, часник, перець, морква, зернов≥ культури).

6. —≥возм≥ни запроваджуютьс¤ з метою самозабезпеченн¤ школи власною с≥льгосппро-дукц≥Їю у в≥дпов≥дност≥ з потребами, проводитьс¤ досл≥дницька робота з ними.

7. ” в≥дд≥лку плодово-¤г≥дних культур (сад, ¤г≥дник, плодово-¤г≥дний розсадник) вирощуютьс¤ р≥зн≥ сорти плодових ≥ ¤г≥дних культур (¤блука, чорнопл≥дна горобина, вишн≥ тощо), проводитьс¤ досл≥дницька робота з ними.

8. ” теплиц≥, ¤к селекц≥йно-генетичному в≥дд≥лку, вирощуЇтьс¤ розсада овочевих культур, проводитьс¤ досл≥дницька робота у в≥дпов≥дност≥ з навчальними програмами з б≥олог≥њ, трудового навчанн¤, природознавства, гурткових зан¤ть.

9.  в≥тково-декоративний в≥дд≥лок складаЇтьс¤ з колекц≥йноњ д≥л¤нки кв≥тникових рослин, кв≥тник≥в, клумб, газонних насаджень.

10. ¬икористана продукц≥¤ використовуЇтьс¤ дл¤ потреб школи, лишки Ц реал≥зовуютьс¤.  ошти в≥д реал≥зац≥њ лишк≥в продукц≥њ перераховуютьс¤ на спецрахунок, та використовуютьс¤ дл¤ поповненн¤ матер≥ально-техн≥чноњ бази, орган≥зац≥њ дозв≥лл¤ учн≥в, прем≥юванн¤ учн≥в.

11. ƒл¤ збер≥ганн¤ с≥льгосппродукц≥њ використовуютьс¤ складськ≥ прим≥щенн¤, овочесховища.

12. Ќавчально-досл≥дна д≥л¤нка земельна забезпечена с≥льськогосподарським ≥нвентарем в≥дпов≥дно до м≥сцевих умов та вимог агротехн≥чного оброб≥тку грунту.

≤≤≤. «м≥ст ≥ орган≥зац≥¤ роботи учн≥в на навчально-досл≥дн≥й земельн≥й д≥л¤нц≥.

13. ќсновними напр¤мками д≥¤льност≥ учн≥в на земельн≥й д≥л¤нц≥ Ї: вирощуванн¤ рослин, спостереженн¤ за њх ростом ≥ розвитком, проведенн¤ с≥льськогосподарських досл≥д≥в зг≥дно з програмами трудового навчанн¤, природознавства, б≥олог≥њ, гурткових зан¤ть.

14. ƒосл≥дно-практичн≥ роботи на земельн≥й д≥л¤нц≥ провод¤тьс¤ на основ≥ знань, ¤к≥ набувають учн≥ в процес≥ вивченн¤ основ наук з широким використанн¤ дос¤гнень сучасноњ науки ≥ досв≥ду вирощуванн¤ ¤к≥сноњ с≥льськогосподарськоњ продукц≥њ.

15. ƒл¤ роботи на земельн≥й д≥л¤нц≥ залучаютьс¤ учн≥ 2-9 клас≥в.

16. –обота учн≥в на земельн≥й д≥л¤нц≥ орган≥зовуЇтьс¤ в≥дпов≥дно до плану, ¤кий Ї складовою частиною плану роботи школи, план≥в проведенн¤ навчально-виробничоњ навчальноњ практики.

17. «а вихованц¤ми, ¤к≥ працюють на навчально-досл≥дницьк≥й земельн≥й д≥л¤нц≥ закр≥плюютьс¤ вчител≥, класн≥ кер≥вники, виховател≥ груп, складаЇтьс¤ граф≥к њх роботи в навчальний та кан≥кул¤рний пер≥од.

18. ўор≥чно визначаЇтьс¤ потреба в ≥нвентар≥, обладнанн≥, добривах, пос≥вному ≥ посадковому матер≥алах, засобах захисту.

19. ўор≥чно п≥дбиваютьс¤ п≥дсумки роб≥т на земельн≥й д≥л¤нц≥, орган≥зовуЇтьс¤ виставка, проводитьс¤ Д—в¤то врожаюФ тощо.

20. «аступник директора з господарськоњ частини вживаЇ заход≥в по своЇчасному забезпеченню навчально-досл≥дноњ земельноњ д≥л¤нки ≥нвентарем, пос≥вним ≥ посадковим матер≥алом, водою дл¤ поливу рослин; орган≥зовуЇ забезпеченн¤ ≥ реал≥зац≥ю продукц≥њ, одержаноњ на навчально-досл≥дницьк≥й земельн≥й д≥л¤нц≥, орган≥зовуЇ охорону земельних д≥л¤нок.

21.  ер≥вника навчально-досл≥дноњ д≥л¤нки призначаЇ директор школи з числа педагог≥чних прац≥вник≥в, ¤к≥ викладають б≥олог≥ю, трудове навчанн¤, природознавство або кер≥вника гуртковоњ роботи.

22.  ер≥вник навчально-досл≥дноњ земельноњ д≥л¤нки:

-                    в≥дпов≥даЇ за стан навчально-досл≥дноњ земельноњ д≥л¤нки, орган≥зац≥ю роботи учн≥в на н≥й;

-                    щороку восени п≥сл¤ збиранн¤ врожаю, п≥дводить п≥дсумки роботи на навчально-досл≥дн≥й земельн≥й д≥л¤нц≥, складаЇ зв≥т про загот≥влю овочевоњ продукц≥њ;

-                    координуЇ роботу колективу школи на земельн≥й д≥л¤нц≥, проводить консультац≥њ при складанн≥ план≥в роботи на земельн≥й д≥л¤нц≥, спостережень тощо;

-                    складаЇ на початок навчального року р≥чний план роботи та господарсько-ф≥нансовий кошторис д≥л¤нки на п≥дстав≥ плану роботи школи;

-                    ≥нструктуЇ педагог≥чний колектив школи, ≥нших прац≥вник≥в школи, ¤ких залучаЇ до кер≥вництва працею вихованц≥в на земельн≥й д≥л¤нц≥, знайомить њх с планом роботи, методикою та технолог≥Їю проведенн¤ роб≥т;

-                    в≥дпов≥даЇ за створенн¤ на навчально-досл≥дн≥й земельн≥й д≥л¤нц≥ умов, що в≥дпов≥дають правилам техн≥ки безпеки ≥ сан≥тарно-г≥г≥Їн≥чним вимогам;

-                    контролюЇ виконанн¤ кожною групою виконанн¤ плану роб≥т на земельн≥й д≥л¤нц≥;

-                    орган≥зовуЇ виставки;

-                    подаЇ пропозиц≥њ директоров≥ школи, –ад≥ школи щодо використанн¤ кошт≥в, ¤к≥ отримуютьс¤ в результат≥ реал≥зац≥њ продукц≥њ, вирощеноњ на навчально-досл≥дн≥й земельн≥й д≥л¤нц≥, одержаного врожаю з д≥л¤нки, про в≥дзначенн¤ кращих груп, ланок, окремих учн≥в.

23. ѕедагог≥чн≥ прац≥вники, ¤к≥ залучаютьс¤ до кер≥вництва працею учн≥в на навчально-досл≥дницьк≥й земельн≥й д≥л¤нц≥, навчають њх агротехн≥чних прийом≥в роботи, забезпечують дотриманн¤ школ¤рами правил техн≥ки безпеки ≥ сан≥тарно-г≥г≥Їн≥чного режиму, а також зд≥йснюють нагл¤д за станом ≥ безпечною експлуатац≥Їю обладнанн¤, ≥нвентарю.

24. ¬ процес≥ роботи на земельн≥й д≥л¤нц≥ забезпечуЇтьс¤ рац≥ональний режим прац≥ ≥ в≥дпочинку учн≥в.

IV. ќхорона прац вихованц≥в.

25. Ќа кожн≥й д≥л¤нц≥ повинна бути розроблена та затверджена директором школи ≤нструкц≥¤ з техн≥ки безпеки (окремо з ус≥х вид≥в роб≥т, що провод¤тьс¤).

26. ƒ≥ти допускаютьс¤ до роботи п≥сл¤ проведенн¤ з ними ≥нструктажу та перев≥рки знань з охорони прац≥.

27. ¬ихованц≥ працюють в денний час, та не допускаютьс¤ до роботи з отрутох≥м≥катами.

28. ѕедагоги, спец≥ал≥сти, ¤к≥ залучаютьс¤ до кер≥вництва роботою на навчально-досл≥дн≥й земельн≥й д≥л¤нц≥, зд≥йснюють контроль за дотриманн¤м трудового законодавства, правил, норм, ≥нструкц≥й з техн≥ки безпеки, виробничоњ сан≥тар≥њ ≥ пожежноњ безпеки.

 

 

 

 

Ќа стартову Ќа попередню ƒал≥
Hosted by uCoz