Мета
уроку____________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________
Мета
відвідування______________________________________________
________________________
_______________________________________________________________________________________
Хід уроку |
В класі: учнів Зауваження |
|||||||||||
|
|
|||||||||||
|
|
|||||||||||
|
|
|||||||||||
|
|
|||||||||||
|
|
|||||||||||
|
|
|||||||||||
|
|
|||||||||||
|
|
|||||||||||
|
|
|||||||||||
|
|
|||||||||||
|
|
|||||||||||
|
|
|||||||||||
|
|
|||||||||||
|
|
|||||||||||
|
|
|||||||||||
|
|
|||||||||||
|
|
|||||||||||
|
|
|||||||||||
|
|
|||||||||||
|
|
|||||||||||
|
|
|||||||||||
|
|
|||||||||||
|
|
|||||||||||
|
|
|||||||||||
|
|
В |
С |
З |
К |
|
|
В |
С |
З |
К |
|
І |
Включення учнів в роботу |
|
|
|
|
ІІІ |
Робоче місце вчителя |
|
|
|
|
|
Раціональне використання
часу |
|
|
|
|
Врахування вікових
особливостей учнів |
|
|
|
|
|||
Виконання сан.-гігієн.
норм, Т.Б. |
|
|
|
|
Рівень психологічної
взаємодії учителя й учнів |
|
|
|
|
|||
Оснащення уроку наочністю |
|
|
|
|
Робоче місце учня,
готовність |
|
|
|
|
|||
Ведення документації
вчителем |
|
|
|
|
Ступінь активності учнів |
|
|
|
|
|||
Організація закінчення
уроку |
|
|
|
|
Стійкість уваги,
зацікавленість |
|
|
|
|
|||
ІІ |
Постановка мети, задач
уроку |
|
|
|
|
Рівень дисципліни |
|
|
|
|
||
Міжпредметні зв’язки
|
|
|
|
|
Рівень культури праці |
|
|
|
|
|||
Використання різних форм і
методів навчання |
|
|
|
|
Ступінь виховної дії уроку |
|
|
|
|
|||
Активізація пізнавальної
діяльності учнів |
|
|
|
|
IV |
Домашнє завдання:
інструктаж, диференціація, обсяг |
|
|
|
|
||
Самостійна робота учнів |
|
|
|
|
Підбиття підсумків уроку |
|
|
|
|
|||
Індивідуалізація, диференціація |
|
|
|
|
Об’єктивність оцінювання |
|
|
|
|
|||
Відповідність ходу уроку
поставленій меті |
|
|
|
|
Якість самоаналізу
результатів |
|
|
|
|
|||
Пропозиції: |
||||||||||||
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
||||||||||||
*В – високий рівень
С – Середній рівень
З – задовільний рівень
К – критичний рівень