Мета
заходу____________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
Мета
відвідування_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
Хід заходу |
Приймали участь_____дітей Зауваження |
||||||||||||
|
|
||||||||||||
|
|
||||||||||||
|
|
||||||||||||
|
|
||||||||||||
|
|
||||||||||||
|
|
||||||||||||
|
|
||||||||||||
|
|
||||||||||||
|
|
||||||||||||
|
|
||||||||||||
|
|
||||||||||||
|
|
||||||||||||
|
|
||||||||||||
|
|
||||||||||||
|
|
||||||||||||
|
|
||||||||||||
|
|
||||||||||||
|
|
||||||||||||
|
|
||||||||||||
|
|
||||||||||||
|
|
||||||||||||
|
|
||||||||||||
|
|
||||||||||||
|
|
||||||||||||
|
|
В |
С |
З |
К |
|
|
В |
С |
З |
К |
||
І |
Включення учнів в роботу |
|
|
|
|
ІІІ |
Різноманітність методів і
прийомів |
|
|
|
|
||
Раціональне використання
часу |
|
|
|
|
Створення виховних ситуацій |
|
|
|
|
||||
Виконання сан.-гігієн.
норм, Т.Б. |
|
|
|
|
Рівень психологічної
взаємодії педагога й вихованців |
|
|
|
|
||||
Оснащення заходу наочністю |
|
|
|
|
Робоче місце учня,
готовність |
|
|
|
|
||||
Відношення учнів |
|
|
|
|
Ступінь активності учнів |
|
|
|
|
||||
Відповідність віку
вихованців |
|
|
|
|
Стійкість уваги,
зацікавленість |
|
|
|
|
||||
ІІ |
Актуальність теми, змісту |
|
|
|
|
Рівень дисципліни |
|
|
|
|
|||
Зв’язок з життям |
|
|
|
|
Рівень культури праці |
|
|
|
|
||||
Наявність в заході |
морального виховання |
|
|
|
|
Ступінь виховної дії заходу |
|
|
|
|
|||
естетичного виховання |
|
|
|
|
IV |
Роль і місце педагога в
проведенні заходу |
|
|
|
|
|||
розумового виховання |
|
|
|
|
Педагогічний такт |
|
|
|
|
||||
трудового виховання |
|
|
|
|
Поєднання педагогічного
керівництва з самостійністю і ініціативністю вихованців |
|
|
|
|
||||
Відповідність ходу заходу
поставленій меті |
|
|
|
|
Підбиття підсумків заходу |
|
|
|
|
||||
Пропозиції: |
|
|
|
|
*В – високий рівень
С – Середній рівень
З – задовільний рівень
К – критичний рівень