Аналіз
ведення зошитів
|
В |
С |
К |
Примітки |
||
1 |
Регулярність і
якість перевірки письмових робіт вчителем |
|
|
|
|
|
2 |
Робота учнів
над помилками |
|
|
|
|
|
3 |
Виконання учнями |
Домашніх
завдань |
|
|
|
|
4 |
Класних завдань |
|
|
|
|
|
5 |
Перевірочних робіт |
|
|
|
|
|
6 |
Відповідність
письмових робіт вимогам програми |
|
|
|
|
|
7 |
Здійснення
диференційованого, індивідуального підходу до учнів в процесі виконання
письмових робіт |
|
|
|
|
|
8 |
Грамотність
учнів |
|
|
|
|
|
9 |
Культура
ведення зошитів (зовнішній вигляд, чистота малюнків, графіків та ін.) |
|
|
|
|
|
10 |
Додержання
єдиного орфографічного режиму |
|
|
|
|
|
11 |
Дозування
домашніх завдань, диференціація |
|
|
|
|
|
12 |
Об’єктивність
виставлення оцінок |
|
|
|
|
Високий |
Середній |
Достатній |
Початковий |
||||
К-сть |
% |
К-сть |
% |
К-сть |
% |
К-сть |
% |
|
|
|
|
|
|
|
|
ПРОПОЗИЦІЇ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________