На стартову На попередню Далі Програма роботи профільного оздоровчого табору Путивльської загальноосвітньої школи-інтернату

 

Програма роботи профільного оздоровчого табору Путивльської загальноосвітньої школи-інтернату

 

 

 

Робота профільного оздоровчого табору – одна з ланок системи трудового навчання та виховання Путивльської загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІ ступенів. ЇЇ правильне планування сприяє фізичному розвитку вихованця, набуттю учнями необхідних трудових навичок. Як свідчить практика, результативність трудового виховання залежить від різноманітності видів трудової діяльності учнів, від поступового розширення сфери їх зайнятості.

Плануючи трудові завдання профільного оздоровчого табору, враховуються індивідуальні, вікові особливості учнів, стан здоров’я тощо.

Якісне чергування трудової діяльності та відпочинку, бачення кінцевих результатів дає змогу учням цікаво та корисно проводити час .

В школі склалась своя система організації роботи профільного оздоровчого табору, розроблена програма, яка визначає основні напрямки діяльності:

-         виконання господарських робіт в школі, робота по самозабезпеченню закладу овочевою продукцією;

-         виховання усвідомленого відношення до праці як до головного джерела добробуту;

-         визначення праці як соціально значимого процесу;

-         підвищення ступеню самореалізації особистості через працю;

-         розвиток та пропаганда ідей колективізму;

-         орієнтація поглядів вихованців на трудову діяльність як на рушійну силу здорового способу життя;

Інформація про програму

Назва:

Трудовий десант – програма виховання підлітків через залучення їх до трудової діяльності на навчально-дослідній ділянці.

Заклад:

Путивльська загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ступенів.

Географія проекту:

Заміська навчально-дослідна ділянка школи.

Форми реалізації програми:

 Літній пришкільний профільно-оздоровчий табір.

Мета:

Створення необхідних умов для оздоровлення, відпочинку, суспільно-корисної праці, раціонального використання часу в рамках навчальної практики учнів, формування загальної культури і навичок здорового способу життя.

Задачі:

-         практичне закріплення трудових знань, умінь і навичок;

-         виконання колективних та індивідуальних завдань, які доповнюються обов’язковою системою заходів з формування здорового способу життя;

-         організація дозвілля та оздоровлення вихованців, спрямовані на їх розвиток (повноцінне харчування, медичне обслуговування, перебування на свіжому повітрі, проведення оздоровчих, фізкультурних, культурно-розважальних заходів, організація екскурсій, походів, ігор;

-         екологічна спрямованість;

-         розвиток загальнолюдських моральних якостей, через організацію колективної праці;

-         розвиток уявлень вихованців про сучасні економічно - ринкові відносини.

Принципи організації педагогічної діяльності:

-         системність і планомірність діяльності;

-         єдиний для школи підхід до планування виховного процесу вцілому;

-         співробітництво педагогів з вихованцями та їхніми батьками в досягненні виховних результатів;

-         орієнтація педагогічної діяльності на інтереси, потреби і можливості кожної дитини.

Форми реалізації програми:

Літній пришкільний профільно-оздоровчий табір

Строки реалізації:

1 червня – 12 червня

 

На стартову На попередню Далі