ПУТИВЛЬСЬКА ЗАГАЛЬНООСТВІТНЯ ШКОЛА-ІНТЕРНАТ І-ІІ СТУПЕНІВ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
НАВЧАЛЬНІ ЕКСКУРСІЇ ТА ПРАКТИКА |
|
Профорієнтаційна робота |
|
|
|
|
|
|
|
Індивідуальна робота |
|
|
|
|
|
|
|
Позакласні заходи |
|
|
ПРАЦЕЛЮБНОСТІ |
С |
|
|
Екскурсії на виробництво |
|
|
|
|
И |
|
|
Навчальна практика на дослідній
ділянці |
|
|
|
|
С |
|
|
Підготовка до активної трудової
діяльності |
|
|
|
|
|
Т |
|
|
|
|
|
|
|
ІНІЦІАТИВНОСТІ |
Е |
|
УРОК |
|
Проектно-технологічна діяльність |
|
|
|
|
|
М |
|
|
Практична діяльність |
|
В |
|
|
|
А |
|
|
Виготовлення
виробів |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ремонт меблів |
|
И |
|
|
КОЛЕКТИВІЗМУ |
Т |
|
|
Художнє конструювання |
|
|
|
|
|
Р |
|
|
Технічне конструювання |
|
Х |
|
|
|
У |
|
|
Навчання конкретним трудовим операціям |
|
|
|
|
|
Д |
|
|
|
|
|
О |
|
|
СКРОМНОСТІ |
О |
|
ГУРТКОВА РОБОТА |
|
Технічна творчість |
|
|
|
|
|
В |
|
|
Змайструй сам |
|
В |
|
|
|
О |
|
|
В`язання. Кройки і вишивання |
|
|
|
|
|
Г |
|
|
Юний натураліст. Робота в теплиці |
|
А |
|
|
ЧЕСНОСТІ |
О |
|
|
Озеленення школи |
|
|
|
|
|
|
|
|
Книжкова лікарня |
|
Н |
|
|
|
В |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
И |
|
СУСПІЛЬНО-КОРИСНА ПРАЦЯ |
|
Збір лікарських трав |
|
Н |
|
ПОРЯДНОСТІ |
Х |
|
|
Самозабезпечення сільгосппродукцією |
|
|
|
|
|
О |
|
|
Збір макулатури, металолому |
|
Я |
|
|
|
В |
|
|
Допомога пристарілим людям |
|
|
|
|
|
А |
|
|
Посадка дерев |
|
|
|
СПРАВЕДЛИВОСТІ |
Н |
|
|
Шефство над молодшими групами |
|
|
|
|
|
Н |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Я |
|
САМООБСЛУГО-ВУВАННЯ |
|
Догляд за клумбами, квітниками |
|
|
|
|
|
|
|
|
Прибирання шкільної території |
|
|
ГРОМАДЯНСЬКОСТІ |
|
|
|
Прибирання класів, спалень |
|
|
|
|
|
|
|
Чергування в їдальні |
|
|
|
|
|
|
|
Генеральні прибирання школи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|